
Telefontid: Mån-fre 8.00-8.30
(övrig tid telefonsvarare)
Övrig tid kan du nå oss via Mina Vårdkontakter på 1177 (vi svarar inom två arbetsdagar) eller via mail.
Öppettider: Måndag – fredag 08.00-16.00
Endast inbokade tider.
Adress: Barnavårdcentralen Lillefot AB Storgatan 2, våning 3
243 30 Höör
Mailkontakt: (vid generella eller icke brådskande frågor till er sköterska)
lena.nilsson@bvclillefot.se
jeanette.rundquist@bvclillefot.se
anna.doyle@bvclillefot.se
lisa.ammarox@bvclillefot.se
Om du inte är nöjd med vården
Du kan kontakta Patientnämnden Skåne om du vill ha hjälp med att lämna synpunkter eller klaga på vården. Du kan även lämna synpunkter eller klagomål för en närstående.
Patientnämnden Skåne tar emot synpunkter och klagomål på offentlig hälso- och sjukvård som drivs av Region Skåne, hälso- och sjukvård hos privata vårdgivare som har avtal med Region Skåne, kommunal hälso- och sjukvård samt viss tandvård.
Patientnämnden Skåne kan hjälpa dig få svar på dina synpunkter eller klagomål och informera dig om dina rättigheter i vården. De inkomna synpunkterna och klagomålen sammanställs sedan och slutsatserna kan användas för att vården ska bli bättre.
Här hittar du mer information om hur du går till väga om du vill lämna ett klagomål: Om du inte är nöjd med vården – 1177
Barnavårdcentralen Lillefot AB – Storgatan 2, våning 3, 243 30 Höör
Telefontid: Mån-fre 8.00-8.30 tfn 0413-231 97